1. Zwroty

Soluel

Krok 1

Pobierz i wypełnij formularz zwrotu. POBIERZ Możesz również wypełnić formularz elektronicznie: WYPEŁNIJ

Pamiętaj, że na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz 14 dni od daty otrzymania towaru. Zwrócić możesz tylko towar nowy, bez śladów użytkowania.

Soluel

Krok 2

Zapakuj przedmiot, który chcesz zwrócić i dołącz do paczki wypełniony formularz zwrotu.

Pamiętaj, żeby starannie zabezpieczyć przesyłkę. Zalecamy owinięcie oryginalnego pudełka papierem lub folią i oklejenie taśmą.

Soluel

Krok 3

Wyślij paczkę na adres:

SOLUEL
ul. Wałbrzyska 11, bud. A, lok. 86 
02-739 Warszawa

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ani nadanych do paczkomatu. Zwrotu dokonujesz na własny koszt. Wyślemy do Ciebie powiadomienie e-mail jak tylko otrzymamy Twoją paczkę.

Soluel

Krok 4

Poczekaj na zwrot środków.

Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni liczonych od daty otrzymania zwracanego towaru. Zwrot płatności nastąpi na konto bankowe podane w formularzu zwrotu. Wyślemy do Ciebie powiadomienie e-mail gdy środki zostaną przelane na Twoje konto.

2. Wymiany

Soluel

Krok 1

Zwróć towar korzystając z procedury zwrotu
Soluel

Krok 2

Złóż nowe, niezależne zamówienie.

Pamiętaj, że środki za odesłany towar zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwracanego towaru.

3. Reklamacje

Soluel

Krok 1

Pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny. POBIERZ 

Pamiętaj, żeby sprawdzić kompletność i poprawność wpisanych danych.

Soluel

Krok 2

Zapakuj przedmiot, który chcesz reklamować i dołącz do paczki wypełniony i podpisany formularz reklamacyjny.

Pamiętaj, żeby starannie zabezpieczyć przesyłkę. Zalecamy owinięcie oryginalnego pudełka papierem lub folią i oklejenie taśmą.

Soluel

Krok 3

Wyślij paczkę na adres:

SOLUEL
ul. Wałbrzyska 11, bud. A, lok. 86 
02-739 Warszawa

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ani nadanych do paczkomatu. Zwrotu dokonujesz na własny koszt. Wyślemy do Ciebie powiadomienie e-mail jak tylko otrzymamy Twoją paczkę.

Soluel

Krok 4

Poczekaj na rozpatrzenie reklamacji.

Wszystkie reklamacje są rozpatrywane maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania reklamowanego towaru.